На „црниот петок“ Американците потрошиле над 10 милијарди долари
За време на овогодишниот „црн петок“, со кој традиционално почнува сезоната на предбожиќни попусти во САД, Американците поторшиле над 10 милијарди долари, јави ТАСС.
Според податоците на агенцијата „Шопер трак“, во петокот во продавниците ширум САД биле купени стоки на попуст во инозс од околу 10,4 милијарди долари, што е за 10 отсто помалку во споредба со ланскиот „црн петок“.
Во оваа сума не се вклучени податоците од интернет продажбата која достигнала 2,7 милијарди долари, што е за 14,3 отсто повеќе во однос на лани.
Ваквите податоци, според агенцијата, се доказ дека Американците се повеќе се решваат за онлајн набавки, наместо на традицоонален начин.
Големите попусти еден месец пред Божик се традиција во САД уште од 19-от век, но годинава многу продавници решија да не го чекаат „црниот петок“ и ги намалија цените на своите поризводи некоклу дена претходно.
Називот „црн петок“ води потекло од Филаделфија, чии жители биле револтирани од метежот во сообраќајот и по улиците на првиот ден од сезоната на попуситите.
Ново на Сител
-
Петмесечно бебе е вториот случај на голема кашлица во прилепско
-
Преглед на вестите од светот
-
Почнува кампањата за парламентарните избори - ВМРО-ДПМНЕ традиционално во Охрид
-
Караванот на СДСМ и коалиција почнува од ИЕ4
-
Специјализантите в понеделник во 5 до 12 ќе штрајкуваат пред Министерството за да ги види и слушне Демири
-
Мицкоски во Охрид на увид во градежни активности во 3 клучни проекти
-
СДСМ ја стартуваше кампањата – нема откажување додека Македонија не стане дел од ЕУ
-
ДУИ: По изборите Османи е шеф на државата, Села спикер, а Бугарите дел од Уставот