На „црниот петок“ Американците потрошиле над 10 милијарди долари
За време на овогодишниот „црн петок“, со кој традиционално почнува сезоната на предбожиќни попусти во САД, Американците поторшиле над 10 милијарди долари, јави ТАСС.
Според податоците на агенцијата „Шопер трак“, во петокот во продавниците ширум САД биле купени стоки на попуст во инозс од околу 10,4 милијарди долари, што е за 10 отсто помалку во споредба со ланскиот „црн петок“.
Во оваа сума не се вклучени податоците од интернет продажбата која достигнала 2,7 милијарди долари, што е за 14,3 отсто повеќе во однос на лани.
Ваквите податоци, според агенцијата, се доказ дека Американците се повеќе се решваат за онлајн набавки, наместо на традицоонален начин.
Големите попусти еден месец пред Божик се традиција во САД уште од 19-от век, но годинава многу продавници решија да не го чекаат „црниот петок“ и ги намалија цените на своите поризводи некоклу дена претходно.
Називот „црн петок“ води потекло од Филаделфија, чии жители биле револтирани од метежот во сообраќајот и по улиците на првиот ден од сезоната на попуситите.
Ново на Сител
-
Тема на денот со Петар Арсовски, политички аналитичар
-
Македонија стана членка на СЕПА
-
Лицата со дијабет бараат државата да им обезбеди квалитетни сензори, глукомери и ленти за мерење шеќер во крвта
-
Мерко пред Струшкиот суд за поставување директори во основни училишта
-
Македонија нема да испраќа војници во Украина, Генералштабот се уште не добил покана за состанокот на Макрон во Париз
-
Муцунски: Македонија е сојузник и партнер на процесите кои носат стабилност и безбедност во регионот
-
Светот станува поопасен, затоа Македонија и Хрватска треба да се држат заедно
-
Жители на Сингелиќ и Арачиново на протест пред ЕВН