ЈП Градски паркинг – Скопје: Се работи на решавање на проблемот при процесирање на пораките за паркирање
ЈП Градски паркинг- Скопје понекогаш се соочува со проблем при процесирање на пораките за паркирање или за стопирање на паркирањето, испратени од страна на корисниците, информираат од претпријатието.
Како што појаснуваат, станува збор за проблем од техничка природа на кој се работи на лоцирање и решавање.
– Граѓаните кога се соочуваат со неприфатена СМС порака за паркирање или стопирање на паркирањето, веднаш да се јават во контакт центарот на ЈП Градски паркинг- Скопје. Во меѓувреме плаќањето за паркинг услугата треба да го направат со греб картичка истакната на ветробранското стакло, посочуваат од претпријатието.
Во овој случај, додаваат, важно е корисниците да не го напуштаат возилото додека не добијат повратна порака дека паркирањето е дозволено и започнато или додека не постават греб картичка.
– За подетални информации, граѓаните може да се обратат на телефонските броеви: Центар: 02 3 21 55 66; Аеродром: 02 2 44 33 66; Илинден: 02 3 29 82 10, наведуваат од ЈП Градски паркинг – Скопје.
Ново на Сител
-
Објавен безбедносен протокол и насоки за етичко известување од погребот на жртвите од Кочани
-
Црвениот крст на Србија собира парична помош за семејствата на загинатите и повредените во Кочани
-
Таравари го разреши директорот на Кумановската болница
-
Анестезиолог во ВМА: Тешка е здравствена состојба на повредените од Кочани
-
Трошоците за превоз и сместување за семејствата на пациентите повредени во Кочани, кои се лекуваат во странство целосно покриени од Владата
-
По убиството, Палчо запалил цигара и отворил телефон
-
На автопатот Скопје – Велес одземени возила поради истечена регистрација од скоро една година
-
АЦВ за снимањето со дронови при вчерашните собири: Прекршувањето на правилата под изговор „не сме знаеле” е неприфатливо