Кинеските брендови доминираат со 70 отсто на рускиот пазар за нови автомобили
Кинеските брендови зафаќаат околу 70 отсто од пазарот за нови автомобили во Русија, изјави аналитичарот на податоци од компанијата „Авито Авто“, Артјом Соколов.
Руските производители во исто време ги достигнале планираните производствени капацитети, а нивниот удел на пазарот на нови автомобили во Русија достигнал 22 отсто во октомври 2024 година, пренесува ТАСС.
Соколов додаде дека уделот на локалните брендови на рускиот пазар пораснал за 7 проценти во последните 12 месеци. Просечната цена на нов автомобил во Русија минатиот месец изнесувала 3,4 милиони рубљи (околу 30.420 евра), додека просечната цена на половен автомобил била 1,45 милиони рубљи (приближно 12.970 евра).
Според податоците на „Автостат“, во октомври во Русија биле продадени вкупно 171.200 нови автомобили. Најпродаваниот бренд била домашната „Лада“, додека „Тојота“ се најде на деветтото место. Останатите позиции во топ 10 ги заземаат исклучиво кинески брендови.
Ново на Сител
-
Сибирски студ ја зафати Централна и Источна Турција со температури 20 степени под нулата
-
Уапсени сторителите на вооружениот грабеж на 1,2 милиони евра од комбе со пари во близина на Атина
-
Бугарскиот Парламент повторно заседава во обид да избере претседател
-
Претрес во Штип, пронајдена дрога
-
Директорот на АХВ бара да се донесат измените и дополнувања на Законот за заштита и благосостојба на животните
-
Крипто бос ја изеде бананата-уметничко дело купено за 6,2 милиони долари
-
Кинеските брендови доминираат со 70 отсто на рускиот пазар за нови автомобили
-
Омерагиќ официјално кандидат за претседател на ФФМ