Истражување: „Аспиринот“ сепак не им користи на сите

Мала доза „Аспирин“ на ден, како што се смета, им помага на оние што преживееле срцев удар, но резултатите од новото истражување покажуваат дека за другите луѓе лекот нема голема корист.
- Луѓето кои преживеале срцев или мозочен удар, може да имаат корист од „Аспиринот“. Тоа ја намалува опасноста од повторување на ударот, и е препорачливо, смета д-р Холи Андерсон од Презвитеријанската болница во Њујорк.
Кај пациенти со умерен ризик од срцеви проблеми, сознанијата покажуваат дека „Аспиринот“ не им користи, веројатно зашто претходно користеле други лекови.
- Ризикот од срцеви проблеми со времето се менува и тоа делумно зависи и од нас, односно од начинот на кој ги контролираме некои од причните и симптомите, истакнува д-р Мајкл Гасијано.
Според новото испитување на Европското кардиолошко друштво, коешто опфатило над 15.000 лица кои имаат дијабетес, забележана е зголемена опасност од обилно крварење.
- Утврдивме дека опасноста од крварење порасна за 30 отсто, поради што веднаш се оди в болница. Воглавно, тоа се случува во стомакот, очите и мозокот. Ако се работи за око, тоа може да Ви го загрози и видот, предуппредува Џејн Армитдиџ од Универзитетот Оксфорд.
Ново на Сител
-

Земјотрес со магнитуда од 6,9 повторно ја погоди Индонезија, втор силен потрес во еден ден
-

ПФЛ: Победи за Силекс и Шкендија Арачиново
-

Хју Хефнер го пријавувал Епстин во ФБИ уште во 2005 година
-

Лишено од слобода лице од Германија, возело со брзина од 203 километри на час на автопат
-

Земјотрес почувствуван во Гостивар и околината
-

Групна тепачка во Шуто Оризари поради присилно дрогирање со марихуана на малолетничка
-

Едно лице измамено во Делчево, штипјанец набавил од него 2.580 тони сливи и не му платил
-

Премиерот Мицкоски најавува три нови инвестиции оваа есен
