Бизнис
29. April 2022 - 13:27

Во Ист Гејт пристигнува H&M, целиме кон 10 милиони посетители годишно

Ист Гејт Мол (East Gate Mall), една од најголемите инвестиции на групацијата БАЛФИН, предводена од бизнисменот Самир Мане, веќе ги надмина очекувањата за првите шест месеци од отворањето. Со Игор Давков, извршен директор на компанијата, зборуваме за постигнувањата и натамошните цели на грандиозниот трговски центар, покрај кој наскоро ќе никне едно од најсовремените соседства во Скопје.

Меѓу другото, Давков открива дел од иновациите што наскоро ќе бидат воведени во работата на овој модерен мултифункционален комплекс кој се протега на површина од 57.000 квадратни метри, со богато портфолио на продавници, кој веќе е омилена дестинација на локалните жители, но и на посетителите од Косово, Албанија, јужна Србија и пошироко.

Дали се постигнати целите и очекувањата за првите шест месеци од отворањето на Ист Гејт Мол?

- Ист Гејт Мол почна да работи кон крајот на есента 2021 година, обединувајќи ја различноста на стотици модни, спортски и забавни брендови. Го отворивме во период кој воопшто не беше лесен. Тоа беше период од пандемијата со висок број нови случаи и со мошне обемна листа на рестрикции. Сепак, презедовме мерки на претпазливост и покажавме грижа кон закупците и кон клиентите и обезбедивме соодветна функционалност, безбедност и сигурност за посетителите. И покрај многуте предизвици, трговскиот центар прими повеќе од 150.000 посетители во првиот викенд од отворањето. Беше предизвик да се обезбеди беспрекорна услуга за закупците и посетителите, но нашиот динамичен календар на настани и активации обезбеди постојан пораст на бројот на посетители во месеците по отворањето. Последните два месеци беа особено динамични бидејќи посетителите почнаа да го доживуваат трговскиот центар како нивна нова шопинг дестинација во градот. Пополнетоста на трговскиот центар со трговски продавници е повеќе од 90%, а со долгоочекуваниот влез на пазарот на H&M и со отворањето на киното до крајот на 2022 година, ќе биде целосно изнајмен.

Како се менуваше трендот на посетеност од месец во месец?

- Над половина милион луѓе во просек го посетуваа трговскиот центар во зимските месеци. Трендот на посетители расте секој месец. Нови луѓе доаѓаат да ја видат и искусат нашата содржина. Наша цел е оваа година да достигнеме 8 милиони посетители, а следната година да го зголемиме бројот на посети на 10 милиони. Бидејќи сезонските временски услови се подобруваат и мерките за Ковид се намалуваат, многу жители од различни делови на земјата и од соседните земји почнаа почесто да нè посетуваат.

Кои брендови и производи им беа омилени на посетителите?

- Посетителите главно доаѓаат за да купуваат модни брендови, но и за гастрономско искуство, бидејќи понудата е една од најдобрите во овој дел од градот. Сите вкусови и зачини - од бургери до мексиканска кујна, како и одлични кафетерии. Дополнително, бидејќи се наоѓаме само на 5 минути од централниот плоштад и во непосредна близина до важните индустриски области на Скопје, луѓето од бизнис-секторот ги користат услугите на банките и прават деловни ручеци. Луѓето што работат во компаниите или кои живеат во близина честопати застануваат кај нас за многуте услуги што ги имаме на едно место: брзо миење автомобили, хемиско чистење, продавница за миленичиња, пошта, одржување на автомобили, па и купување цвеќе во последен момент. Брендовите од синџирите „Индитекс“ и „LPP“ се едни од најомилените и најкупуваните кај тинејџерите и кај помладата популација. Ист Гејт Мол ги пречека првите продавници на „Зара хоум“ (Zara Home), „Ојшо“ (OYSHO), AX, „Хуго“ (Hugo), XYZ, „Кико Милано“ (Kiko Milano), „Андерармор“ (Underarmor) и TAF во Скопје, како и најновите концепти на „Фешн енд френдс“ (Fashion and Friends), „Зара“ (Zara), „Масимо Дути“ (Massimo Dutti), „Пул енд Беар“ (Pull&Bear), „Бершка“ (Bershka), „Интерспорт“ (Intersport), „Најк“ (Nike) и „Баз“ (BUZZ).

Од каде најчесто доаѓаат посетителите на ЕГМ?

- Трговскиот центар се позиционираше како дестинација што мора да се види за странските посетители и туристи што доаѓаат првпат во Скопје, како и за посетителите од Косово и Јужна Србија, кои се чести посетители од регионот за време на викендите. Редовни посетители кои доаѓаат за шопинг и за забавните активности во ЕГМ  се и жителите на Скопје и од целата држава. Ист Гејт Мол не е само трговски центар со широка понуда, туку се позиционира како место каде што луѓето наоѓаат забава, релаксација, радост и го сметаат за модерен простор за поминување на денот.

Какви изненадувања се очекуваат во центарот во блиска иднина?

- Ајде да зборуваме за иновации во малопродажбата. Бидејќи сме трговски центар од новата генерација, работиме со голем ентузијазам во однос на другите. Следниот месец лансираме инстант-кредитни производи заедно со партнерски банки, кои ќе бидат единствен производ на пазарот, за да можат посетителите лесно и на рати да купуваат. Виртуелна картичка за подарок, мобилна апликација со виртуелен водич за паркирање и програма за лојалност се, исто така, дел од проектите што ќе бидат лансирани во следните неколку месеци. Најголемото изненадување, кое ќе пристигне само за неколку месеци, е долгоочекуваниот пазар на влезот на H&M. Трговскиот центар ќе ја пречека првата врвна продавница на H&M од 2.300 квадратни метри во Скопје.

Која е силната страна што ја има Ист Гејт Мол да привлече клиенти од Тирана, Приштина или Солун?

- Како нов трговски центар, Ист Гејт Мол ги има продавниците на клучните закупци со најнови концепти. Овие концепти не се застапени кај конкуренцијата. Големината на просторот е, исто така, конкурентна предност што ни дава можност да се позиционираме како трговски центар кој може да привлече посетители за целодневен шопинг и забавно искуство од соседните земји. Со интензивна маркетинг-кампања, промовирање на трговскиот центар како шопинг дестинација, ова лето наша цел е да ги привлечеме и транзитните патници од Европа и Западен Балкан кон Грција и Турција.