Од јануари Германија ја зголемува минималната плата

Почнувајќи од јануари идната година германските работници ќе добиваат за четири отсто повисока минимална плата, одлучи германската Сојузна влада.
Владата денеска одлучила да ја зголеми минималната вредност на еден работен час од 8,5 евра на 8,84 евра, а зголемуввањето е препорачано од владината комисија која што има задача да го ревидира нивото на платата на секои две години.
Како што јави дописникот на МИА од Берлин, покрај другите фактори, на нивото на минималната плата влијаат и резултатите од преговорите меѓу синдикатите и работодавците.
Минималната плата во Германија беше воведена во 2013 година на инсистирање на социјалдемократите, кои гарантираното ниво на месечни примања го поставија како еден од предусловите за влегување во „големата коалиција“ со демохристијаните на канцеларката Ангела Меркел.
Ново на Сител
-

Советници на Трамп платени со стотици илјади долари за изборен ангажман во Република Српска
-

Унгарија ја увери Бугарија во целосна солидарност по нападот со дрон во Црното Море
-

Харадинај: Курти повторно го води Косово на избори
-

Николоски: Владата на Заев и Филипче договараше со Бугарија продажба на пeт големи македонски компании
-

Од лидер до ментор: Flex Group Leadership Academy продолжува со вториот дел од програмата
-

Стоилковиќ се сретна со делегација на Конгресот на локални и регионални власти на Советот на Европа
-

19-годишно момче од Тетово загина во Италија откако паднало од покрив висок седум метри додека работело
-

СЗО алармира: Дебелината кај децата четирикратно зголемена од 1990 година
