„Роблокс“ нуди зголемување на енергијата по гледање реклама во видеоигра

Американската платформа за видеоигри, „Роблокс“ (Roblox) ќе лансира нов вид реклами, и тие, всушност, ќе го наградуваат играчот по целосното гледање реклама. Станува збор за валутата во игрите и за зголемување на енергијата на Вашиот лик.
Огласите на цел екран, наречени „Наградувачки видеореклами“, може да бидат долги и до 30 секунди. Тие ќе бидат достапни за директно купување преку „Дајрект О“ (Direct IO) на „Гугл“ наредниве седмици. Натаму, креаторите на игри на „Роблокс“, кои ќе прикажуваат реклами, мора да имаат најмалку 18 години. Самите реклами ќе се прикажуваат само на играчи на 13-годишна возраст и повозрасни лица, соопшти компанијата.
Новите реклами се дел од проширувањето на форматот „реклами со длабок приказ“ на „Гугл“. Од оваа компанија соопштија дека рекламите може да се појавуваат како „реклами за билборд што ги гледате додека се возите низ виртуелниот град или на голем екран“ во самата виртуелна игра. Така, овие реклами „природно се вклопуваат во околината на играта“, се вели во соопштението.
Според креаторите на „Роблокс“, наредниве месеци ќе има и други формати на реклами, вклучувајќи и цели редови на почетната страница.
Ново на Сител
-

Нетанјаху и Трамп вo понеделник ќе се сретнат во Флорида
-

Граничниот премин Евзони повторно затворен
-

На Макрон му веруваат само една четвртина од Французите, најмалку од 2017 година
-

Мурињо не дозволува трансфер во Барселона
-

Српските студенти во блокада за утре најавија акција за собирање потписи - „Распиши победа“
-

Зеленски ќе ја посети Канада на пат кон Флорида, онлајн ќе разговара и со европските лидери
-

Вучиќ разговарал со Орбан за енергетската безбедност, му се заблагодарил за поддршката на Србија
-

Сиљановска-Давкова: Вредноста на нашите мировници никогаш не била повидлива
