ЕУ забрани да се користат лични податоци за рекламирање на социјалните мрежи
Европскиот одбор за заштита на податоците донесе обврзувачка одлука со која забранува да се користат личните податоци на корисниците за насочено рекламирање на „Фејсбук“ и „Инстаграм“.
„Се воведува забрана за обработка на лични податоци за насочено рекламирање врз правна основа на договор и легитимен интерес низ Европската економска област“, објави Европскиот одбор за заштита на податоци (EDPB), пренесува France 24.
Наредбата доаѓа откако Мета објави дека корисниците на Фејсбук и Инстаграм во Европа од овој месец ќе можат да се претплатат за користење на социјалната мрежа без никакво рекламирање.
„Мета“ веќе најави дека ќе им даде можност на граѓаните во ЕУ и во Европската економска област да одобруваат, а во ноември ќе понудат претплатен модел во согласност со регулаторните барања“, изјави претставник на Мета.
Одлуката го принудува ирскиот регулатор за податоци, кој има јурисдикција над операциите на Мета во Европа, да преземе конечни дејствија по ова прашање во рок од две недели, а забраната стапува на сила седум дена подоцна.
Ново на Сител
-
Град Скопје: Дезинсекцијата во Скопје се реализира согласно можноста и временските услови
-
Коалицијата „Вреди“ ја повлече тужбата по одлуката на ДИК за ИМ 0511
-
Две лица тешко ранети, а уште четири полесно во напад со нож во Швајцарија
-
Словачка не воведува вонредна состојба поради атентатот врз премиерот
-
Малолетник претепан од три лица во Гази Баба
-
Малолетници фрлиле во височина соученик во тетовско училиште
-
Данска испраќа нов пакет воена помош за Украина во вредност од 750 милиони евра
-
Демири: Ако го суспендирав директорот на Токсикологија пред избори, ќе го сфатевте како политичка кампања