Кампањата влегува во финишот- има говор на омраза, но и аргументирана дебата
Митинзи, собири на граѓани, директни судири на „за“ и „бојкотирам“ на Фејсбук и Твитер и неминовно порака на некој светски или европски државник и дипломат за гласањето на 30 септември.
Останаа уште шест дена за јавна пропаганда.
Дали предреферендумската кампања стана модерна или и овој пат, таборите „за“, „против“ и „бојкот“ најмногу се потпираат на класичните методи да ги придобијат граѓаните на својата страна?
Поларизацијата е најприсутна на социјалните мрежи, но Кордалов, чија специјалност се токму новите медиуми, вели дека овој пат дебатата е поаргументирана, а говорот на омраза и директни навреди иако се присутни, за разлика од изборите, се прилично намалени.
Граѓаните, пак, велат дека најчесто за референдумот и ставовите за него се информираат преку телевизија, а врз нивната одлука често влијае и стариот добар метод – посетата од врата на врата.
-
Катерина Нешкова
Сите содржини од овој новинар