ЈП Градски паркинг – Скопје: Се работи на решавање на проблемот при процесирање на пораките за паркирање
ЈП Градски паркинг- Скопје понекогаш се соочува со проблем при процесирање на пораките за паркирање или за стопирање на паркирањето, испратени од страна на корисниците, информираат од претпријатието.
Како што појаснуваат, станува збор за проблем од техничка природа на кој се работи на лоцирање и решавање.
– Граѓаните кога се соочуваат со неприфатена СМС порака за паркирање или стопирање на паркирањето, веднаш да се јават во контакт центарот на ЈП Градски паркинг- Скопје. Во меѓувреме плаќањето за паркинг услугата треба да го направат со греб картичка истакната на ветробранското стакло, посочуваат од претпријатието.
Во овој случај, додаваат, важно е корисниците да не го напуштаат возилото додека не добијат повратна порака дека паркирањето е дозволено и започнато или додека не постават греб картичка.
– За подетални информации, граѓаните може да се обратат на телефонските броеви: Центар: 02 3 21 55 66; Аеродром: 02 2 44 33 66; Илинден: 02 3 29 82 10, наведуваат од ЈП Градски паркинг – Скопје.
Ново на Сител
-
Еден пилот и ниту еден ер трактор - како ќе се гаснат летово пожарите?
-
Тема на денот со Арбен Таравари
-
Превирања помеѓу народот и црквата
-
Заврши истрагата за 46 осомничени за пожарот во “Пулс”
-
Евалуацијата на повредените во “Пулс” ќе заврши до крајот неделата – досега прегледани 140 пациенти
-
Бугарија со нова резолуција за Македонија- македонците партии лобираат кај сестринските партии
-
Дали Македонија ќе стане една изборна единица? Независните бараат кандидатура со 50 потписи
-
Ѓорѓиевски: За 20 дена ќе се знаат сите кандидати за градоначалници