ЕК може да побара од Гугл да продаде дел од својот бизнис со технологија за рекламирање
Европската комисија би можела да побара од Гугл да продаде дел од својот бизнис со технологија за рекламирање, рече извор запознаен со ова прашање, што сигнализира обид да се олесни доминацијата на американскиот гигант на пазарот.
Минатата година, Комисијата почна истрага за присуството на Гугл на речиси сите нивоа на онлајн рекламирање, изразувајќи загриженост за доминантната позиција на американскиот гигант.
Брисел ретко бара поделба на бизнисот, но Гугл не ги решава поплаките за конкуренцијата, со што се продлабочува фрустрацијата, рече изворот, додавајќи дека формална жалба може да биде објавена веќе в среда.
Комисијата и Гугл не одговорија веднаш на барањето за коментар на информациите на неименуваниот извор.
Платформата за дигитално рекламирање на Гугл е број еден во светот, со 28 отсто удел во приходите, според истражувачката компанија Инсајдер Интелиџенс (Insider Intelligence).
Во првиот квартал, рекламирањето донесе приход од 54,55 милијарди долари за матичната компанија на Гугл, Алфабет. Вкупниот приход беше 69,79 милијарди долари.
Доминацијата на Гугл во онлајн рекламирањето беше под лупа во последниве години, а поплаките од конкурентите резултираа со регулаторни истраги на повеќе континенти.
Ново на Сител
-
Првите луѓе на ЕУ ќе го посетат Киев на третата годишнина од руската инвазија
-
Откриено картелско работење
-
Жерновски отповикан од амбасадор во Романија - дознал преку „Службен весник“
-
Законот за високо образование ќе претрпи големи промени, најави министерката за образование Јаневска
-
МЖСПП: Милион евра грант од Шпанија за Охридското Езеро
-
Платформата на “СКОПСКО” продолжува со својата мисија за заштита на нашите природни богатства
-
Помалку превезени патници во патниот превоз во последниот квартал од 2024 година
-
Поевтинува Мазутот, цената на бензините останува иста