Дали филмовите биле користени за да би управувале со нас?
Познато е дека постерите за рекламирање филмови користат комплементарни бои, воглавно плави и црвени за да ни го привлечат вниманието. Сепак, овој трик не се користи само во маркетингот, во самите флимови се користат одредени шеми на бои, за да би имале поголемо влијание на нашиот мозок. Продуцентите на филмовите користат специфична палета на бои за полесно да би манипулирале со нашите емоции, од топло црвени тонови за романтика до плави, ладни за хорор сцени. Филмот "O Brother, Where Art Thou" од 200. година е првиот дигитален филм кој е обоен од почетокот до крајот. Овој видео-есеј прикажува како бојата може да влијае на нашите емоции во кино салите или во животот генерално, дури и е објаснето како боите се користат за да пренесат или предизвикаат одредени емоции.
Ново на Сител
-
Евроинтеграцијата и барањето за консензус клучни во обраќањето на претседателката
-
Филипче повика на натпартиска стратегија
-
Мицкоски: Злоупотребите во Државна лотарија се многу повеќе од 8 милиони евра
-
Мицкоски: Многу контроверзни изјави го одбележаа судењето за 27 април
-
Неетичко и нечовечно е поскапувањето на основните производи, кажа Мицкоски
-
Законот за нефер трговски практики стапува во сила на први јануари
-
Целосно исплатени заостанатите субвенции кон земјоделците
-
Реконструкција и проширување на патот Пеленица – Драчево