„Скопско“ одбележува 95 години постоење на македонскиот пазар
„Пивара Скопје“ лансираше нова комуникациска платформа, со што започнува одбележувањето на 95-годишнината од создавањето на брендот „Скопско“.
– Носечки елемент на новата комуникациска платформа е видео-спотот кој на емотивен начин ја пренесува пораката за „Скопско“ како социјално врзно ткиво кое продолжува да повикува на заедништво. Видео-спотот го илустрира „Скопско“ како извор на инспирација на многу генерации, поттикнувач на оптимизмот и креатор на заеднички доживувања што го слават животот, соопштија од компанијата.
Во изминатиот период на македонскиот пазар се пласираа неколку бренд-екстензии со што „Пивара Скопје“ ја потврдува водечката улога на „Скопско“ на пазарот.
– Да се создаде и развие идентитет на производ како „Скопско“ и тој да израсне до ниво на бренд-икона неопходни се обемни и континуирани вложувања во најсовремена технологија, велат од компанијата.
Ново на Сител
-
ДИК: Oбработени 96,37% од гласовите, Силјановска Давковa 351.826 - Пендаровски 174.658
-
ДИК: Oд обработени 90,18% oд гласовите Силјановска Давкова 325.150, Пендаровски 162.062
-
Ковачевски: Знам дека многу наши поддржувачи се разочарани, но сега не е време за откажување
-
ДИК: Oд обработени 87,17% oд гласовите Силјановска Давкова 315.638, Пендаровски 156.406
-
Мицкоски: Победуваме со над 170.000 гласа разлика
-
Пендаровски: Резултатите не се такви какви што ги очекувавме
-
Пендаровски: Резултатите не се такви какви што ги очекувавме
-
Димитриевски: Испишуваме историја, се роди 3-тата политичка сила во македонскиот политички блок