Попоски: Дигитализација во осигурувањето, поевтини полиси и поефикасна исплата на штети
Дигитализацијата во осигурувањето ќе влијае на поголемо задоволство на осигурениците, намалени цени на полисите за осигурување и поефикасна исплата на штети, истакнал претседателот на Советот на експерти на Агенцијата за супервизија на осигурување Климе Попоски при учеството на форумот „Global InsurTech Roadshow”, што се одржува во Франкфурт, во организација на дигиталниот ценатр TechQuartier, и поддршка од Европскиот регулатор за осигурување и пензии (EIOPA).
Попоски, во обраќање на панел дискусијата „Регулаторни разговори“ се осврнал на улогата на Агенцијата како регулаторно тело за поддршка на дигитализацијата која во иднина ќе има силно влијаните врз промена на работните процеси на друштвата за осигурување и посредниците во осигурувањето.
– Промените ќе значат поголема економичност во работењето на осигурителните субјекти и тоа ќе влијае врз намалување на цените на осигурителните продукти, поголема и поедноставна достапност до потенцијалните осигуреници, поголема ефикасност во решавање на штети, поголемо задоволство во консумирање на осигурителните продукти и поголема стабилност на осигурителната индустрија, посочи Попоски на панел дискусијата.
На дводневниот форум во Франкфурт учествуваа претставници од регулаторни тела, осигурителни друштва и посредници во осигурувањто, start-up компании и универзитески професори.
Ново на Сител
-
Претседателски избори 2024: Утре први гласаат членовите на ИО кои ќе ги спроведат изборите во дијаспората
-
Нови 46 случаи на голема кашлица од 12 до 18 април, хоспитализирани девет лица
-
ЕУ повикува сите актери на Блискиот Исток да работат на деескалација на тензиите
-
Во високообразовните установи работат 4 656 наставници и соработници
-
Светски ден на црниот дроб: Чувајте го, неговата улога е витална
-
Кривична пријава против двајца скопјани за кражба на сеф од маркет
-
Флекс Кредит доби награда за најдобрa ,,Employer branding – кампања за 2023 година’’
-
Флекс Кредит доби награда за најдобарa ,,Employer branding – кампања за 2023 година’’.