Интернет
26. February 2016 - 10:12

Маркетинг агенциите во паника: Новиот „Like“ на Фејсбук има грешка!

Сите зборуваат за новитетот на Фејсбук, кој самиот Марк Цукерберг го најави како алтернатива за опцијата „Like“.
 
Многу корисници веќе ги испробаа новите „реакции“, со кои се изразува љубов, восхит, смеа, тага и гнев, но има еден проблем.
 
Всушност, Фејсбук објави дека секој од новите лајкови ќе се третира на ист начин, и кога станува збор за прикажување на реклами и мислења на корисниците.
 
Ова би значело, на пример, реакцијата на лутина и љубов ќе се третираат како идентични.
 
Корисниците очекувале дека овие реакции ќе бидат помалку видливи, но тие повторно се појавуваат.
 
Промената највеќе влијае на маркетинг огласувачите, бидејќи нема да можат да ги третираат своите огласи според реакциите на корисниците, па затоа на својот „ѕид“ може да ви се појават многу реклами.
 
Од Фејсбук изјавиле дека тој проблем ќе се реши во брзо време.